قالب پرشين بلاگ


کشکول
مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و . . .
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لينک هوشمند
براي تبادل لينک  ابتدا ما را با عنوان کشکول و آدرس khatmeghoran.mahtarin.com لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.





 

چگونه رنگ و طعم سبزی ها را حفظ کنید؟

 

▪ «مارتا استوارت» مدیر انجمن خانه داری مارتا و سردبیر مجله خانه داری living با نزدیک شدن فصل بهار و رویش دوباره گیاهان و سبزی های متنوع، دستورپخت سبزی های تازه را به مخاطبان خود ارائه کرده است.
▪ برای پختن سبزی ها دقت کنید، سبزی را به آب سرد اضافه نکنید تا بجوشد بلکه اول آب را به جوش آورده، سپس سبزی را به آن اضافه کنید.
▪ حرارت گاز یکنواخت و اندک باشد. حرارت زیاد ممکن است طعم و رنگ سبزی را تحت تاثیر خود قرار دهد.


▪ برای ایجاد طعم بهتر و حفظ ظاهر سبزی هنگام پختن سبزی ها بهتر است در ظرف را نبندید و اجازه دهید آب و سبزی با هم بجوشند.
▪ یکی از راه های حفظ رنگ سبزی ها از قبیل نخودسبز و لوبیا هنگام آب پز شدن آن است که هنگام اضافه کردن آن ها به آب جوش به ازای هر یک کیلوگرم نخود یا لوبیا یک قاشق مرباخوری جوش شیرین به ظرف اضافه کنید.
▪ بهترین مرحله برای افزودن نمک به سبزی ها آخرین مرحله پخت است. درست وقتی که پختن سبزی به مراحل پایانی خود نزدیک می شود، بهتر است به میزانی که مدنظر دارید و مناسب است نمک به آن اضافه کنید.
▪ دقت کنید ظرفی که برای پختن سبزی از آن استفاده می کنید؛ ظرفی متناسب با حجم سبزی و لعابی باشد تا طعم و رنگ سبزی در آن حفظ شود.

 

 

 

 منبع : http://www.persianpersia.com

[ سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:چگونه رنگ و طعم سبزی ها را حفظ کنید؟, ] [ 14:9 ] [ الف . صالحی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام این وبلاگ در نظر دارد ختم های قرآن و صلوات و ... برای نیت دل دوستان ، ظهور و سلامتی مولایمان و سلامتی رهبر عزیزمان راه بیاندازد. ثواب آنها را هدیه به چهارده معصوم (ع) و محبین امیرالمومنین (ع) میکنیم. در ضمن میتوانید از مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و غیره در وبلاگ استفاده کنید از راهنمایی های شما استقبال میشود . التماس دعای فرج صالحی
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 471
بازدید کل : 406082
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


بهترین لینک های ایرانی